Lehdistötiedote 26.11.2015: Jouni Porokka on valittu Pohjois-Karjalan Yrittäjien puheenjohtajaksi

Pitkän linjan yrittäjä Jouni Porokka on valittu Pohjois-Karjalan Yrittäjien puheenjohtajaksi. Jouni Porokka näkee tärkeänä kokemuksensa tämän hetkisessä yritysten toiminnallisessa tilassa. Hän kokee, että yrittäjät tarvitsevat tukea laajalla alueella maakunnassa.  Jouni Porokka haluaa panostaa puheenjohtajan tehtäväänsä, mutta haluaa kuitenkin olla vahvasti kehittämässä Närhi Oy:n toimintaa ja ottaa vastuualueekseen Kesla ja Jyki -tuotteiden myynnin kehittämisen tuotejohtajaroolissa.

”Edellisen kerran neljä vuotta sitten jouduin kieltäytymään kunniasta toimia Yrittäjien puheenjohtajana työtehtävieni vuoksi, mutta tällä kertaa saimme tehtäväorganisoinnin avulla sitoutumiseni mahdolliseksi”, tiivistää Jouni Porokka.

”Täytyy todeta, että Jounin antaumuksellinen yrittäjäasenne on merkittävä etu yrittäjien puheenjohtajan tehtävää suorittaessa ja haluamme tukea Jounia vastuullisessa tehtävässä”, kertoo Jari Närhi.

Tässä yhteydessä Närhi konsernin toimitusjohtaja Jari Kukkonen ottaa vastatakseen Jouni Porokan hallinnolliset tehtävät Porokka Forest Oy:n toimitusjohtajana.

Lisätietoja asiasta antaa

Närhi Oy