Lehdistötiedote 2.12.2015: NÄRHI KONSERNIN YHTIÖIDEN SULAUTUMINEN

Hevistar Oy (y-tunnus 1528687-3), Kuopion Kuljetus Kalusto Oy (1587505-3) ja Porokka Forest Oy (1009103-0) sulautuvat 31.12.2015 emoyhtiöönsä Joensuun Autohajottamo Närhi Oy:öön (y-tunnus 0720666-9), jolloin Hevistar Oy:n, Kuopion Kuljetus Kalusto Oy:n ja Porokka Forest Oy:n liiketoiminnat siirtyvät Joensuun Autohajottamo Närhi Oy:lle.

Koko konsernin liiketoiminnot keskittyvät Joensuun Autohajottamo Närhi Oy:öön. Konsernin edellä kuvattu järjestely vahvistaa asiakas- ja yhteistyösuhteita ja palvelut jatkuvat Joensuun Autohajottamo Närhi Oy:n toimesta.

Sulautumisen syynä on konsernirakenteen rationalisointi, hallinnon selkeyttäminen, toimintojen yhtenäistäminen sekä liiketaloudelliset perusteet.

“Uudella toimintamallilla voimme tuottaa asiakkaillemme laadukkaita palveluja kustannustehokkaasti ja nopeasti. Panostamme erityisesti tuotteidemme saatavuuden ja logistiikan kehittämiseen”, kertoo toimitusjohtaja Jari Kukkonen.

Lisätietoja sulautumisesta antaa

Jari Kukkonen